Thursday, September 27, 2012
'တရားၿမင္မွ ဘုရားၿမင္'
ယခုဘုရားရွင္၏ သာသနာတြင္ ဝိပႆနာ၏ အေၿခခံၿဖစ္ေသာ နာမရူပပရိေစၦဒဉာဏ္ႏွင့္ ပစၥယပရိဂၢဟဉာဏ္ေလာက္ကိုမွ ရေအာင္ အားထုတ္နာၾကားၿခင္းမၿ႔ပဳဘဲေနာက္ပြင့္မည့္ဘုရား
ရွင္ကို ဖူးေတြ႕ရေအာင္ ဆုေတာင္းေနသူမ်ား အထူးသတိၿပဳသင့္ေသာအခ်က္ တစ္ခ်က္ရွိ၏။
ဝိပႆနာအေၿခခံေလးမွ် မရွိသူသည္ ဘုရားရွင္ကို မ်က္ေစ့ေရွ႕တြင္ ေတြ႕ၿမင္ရေသာ္လည္း ဖူးေမွ်ာ္ကန္ေတာ့ၿဖစ္ဖို႕ ေနေနသာသာ ဘုရားရွင္မွန္းပင္မသိေခ်။ဓမၷစၾကာတရားကို ေဟာေပး
ခ်င္သၿဖင့္ သူတို႕ထံလိုက္လာေသာဘုရားရွင္ကို ပဥၥဝဂၢီငါးဦးသည္ ရွိခိုးၿခင္းမၿ႔ပဳရန္၊ ေနရာ
ထိုင္ခင္းမေပးရန္ပင္ တိုင္ပင္ထားၾက၏။ဤကား ဘုရားရွင္ကိုေတြ႕ၿမင္ေနရေသာ္လည္း တရားကိုမၿမင္ေသာေၾကာင့္ဘုရားရွင္မွန္းပင္မသိႏုိင္ၿခင္းၿဖစ္၏။
ပကၠဳသာမင္းၾကီးသည္ ဘုရားရွင္ႏွင့္ အခန္းတစ္ခန္းတည္းတြင္ တည္းခိုေနရေသာ္လည္း သူ
ဖူးေတြ႕ခ်င္ေနေသာဘုရားရွင္မွန္းမသိခဲ့ ဘုရားရွင္ေဟာၾကားေသာ ဓာတ္ေၿခာက္ပါးတရားကိုနာ
ၾကားရၿပီး အနာဂါမ္ တည္ေသာအခါမွပင္ ဘုရားရွင္မွန္းသိရွာ၏။
ဘုရားၿဖစ္ၿပီးစ အခ်ိန္က လမ္းတြင္ ဥပကၾကီးႏွင့္ေတြ႕၏။ဥပက- ကေမးေသာေၾကာင့္ မာရ္ငါးပါး
ကိုေအာင္ၿပီးေသာ ဇိန(ဘုရားရွင္) ၿဖစ္ေၾကာင္းေၿပာၾကားေသာ္လည္း ဥပကကားစိတ္ခ်လက္ခ် ယံုၾကည့္ပံုမရဘဲ ဇိနဆိုတာဟုတ္ေလာက္ပါေပတယ္ဟုေၿပာၿပီးလမ္းခြဲသြားခဲ့၏။ဤသည္ကား
တရားကို မၿမင္ေသာေၾကာင့္ဘုရားကို မၿမင္ၿခင္းပင္ၿဖစ္၏။
ထုိ႕ေၾကာင့္ ယခုဘုရားသာသနာမွာပင္ ဝိပႆနာတရားကို အေၿခခံရေအာင္နာၾကားအားထုတ္
ထားသင့္၏။သုိ႕မွသာေနာင္ပြင့္မည့္ဘုရားရွင္ကို ဖူးေတြ႕ရေသာအခါ ဘုရားရွင္မွန္းသိႏိုင္မည္
ၿဖစ္၏။သို႕မဟုတ္ပါက ဘုရားရွင္ကိုေတြ႕ၿမင္ရေသာ္လည္း ဘုရားရွင္မွန္းပင္ သိႏိုင္မည္း မဟုတ္ေပ။
ေရြၿပည္သာၿမိဳ႕ မႏၱေလးေက်ာင္းဆရာေတာ္ အရွင္ဇဝန( ေမတၱာရွင္)ေရးသားေတာ္မူအပ္ေသာ
လူငယ္မ်ားအတြက္ဂမၻီရဝိပႆနာအတြဲ(၅-၆)မွေကာက္ႏွုတ္ေဖာ္ၿပပါသည္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment